Vanilla Burn Remedy

Vanilla Burn Remedy

Isteri anda di dapur dengan senang hati menyediakan makan malam apabila tiba-tiba ayam dia menggoreng percikan gris tiba-tiba ke lengannya. Kita semua boleh menghargai tahap kesakitan yang biasanya disertai dengan apa-apa kecemasan.

Tidak ramai yang menyedari bahawa bahan yang digunakan sering dijumpai di dapur mana-mana tukang masak dipenuhi dengan cepat dan berkesan boleh mengenang kembali jenis sakit yang berkaitan dengan luka bakar yang ringan. Produk ini adalah perisa vanila tulen yang isteri atau ibu anda boleh menggunakan apabila membuat gula-gula atau kek.

Anda sering akan mendapati bahawa ramai mangsa kebakaran akan mengalami sakit yang berkaitan untuk jumlah yang agak lama ketika mereka tergesa-gesa untuk farmasi tempatan mereka untuk mendapatkan ubat terbakar. Apa yang mereka tidak sedar ialah bahawa ini adalah semata-mata tidak perlu. Pelepasan ini berdekatan bukan sahaja dapat meringankan kesakitan yang dialami dari terbakar tetapi juga akan menghalang lepuh yang biasanya berlaku.

Langkah pertama yang anda perlu mengambil apabila anda mengalami luka terbakar yang adalah untuk merebut botol anda ekstrak vanila tulen dari dalam almari anda atau pantri dapur. Pastikan ia adalah ekstrak tulen dan bukan versi tiruan lebih murah.

Anda seterusnya akan perlu untuk menentukan sama ada anda akan perlu memohon vanila dengan swab kapas atau dengan bola. Ini dapat dicapai dengan memeriksa saiz luka yang anda ada. Jika luka terbakar yang berlaku dalam lipatan kulit anda, maka ia adalah lebih baik bahawa anda menggunakan swab kapas. Bola kapas boleh digunakan sekiranya luka terbakar berlaku di kawasan yang sensitif dari tubuh anda.

Lembapkan sama ada swab kapas atau bola dengan bekalan murah hati ekstrak vanila dengan memegang pemakai di atas singki dan mencurah ekstrak vanila padanya, sehingga ia juga direndam. Jangan letakkan swab atau bola terus ke pembukaan botol ekstrak vanila atau anda berisiko mencemarkan kandungan baki botol.

Perlahan-lahan roll bola atau swab ke atas kawasan yang terbakar badan anda. Memerah sebarang kuantiti melebihi ekstrak vanila pada kulit anda apabila anda selesai. Menunggu untuk tempoh yang singkat untuk mendapatkan kelegaan daripada kesakitan yang terbakar dan kemudian memohon semula ekstrak vanila seberapa kerap yang perlu.

Saya kini menyimpan botol kecil ekstrak vanila tulen dalam bekalan bantuan pertama saya hanya dalam kes seseorang dalam keluarga harus menerima terbakar akibat kemalangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar