Menggunakan Tinctures Herba Daripada Dadah Preskripsi

Menggunakan Tinctures Herba Daripada Dadah Preskripsi

Setiap hari kita di sini kira-kira orang yang mempunyai kesan sampingan dengan perubatan moden. Kesan sampingan jangka harus dilabel sebagai "Kesan" kerana pada hakikatnya ia adalah kesan-kesan ini yang menyebabkan kita masalah. Walau bagaimanapun orang-orang kita yang menggunakan perubatan semula jadi tahu bahawa ini bentuk perubatan telah wujud selama beribu-ribu tahun dan satu-satunya kesan adalah kesihatan yang lebih baik. Tinctures herba memainkan peranan yang besar terhadap perubatan semula jadi.

Yang berwarna herba dibuat dengan mengambil herba perubatan kering atau segar dan meletakkannya di dalam cecair yang mengekstrak seperti alkohol untuk membawa keluar kualiti ubat tumbuhan. Kami kemudian gunakan berwarna ini dalam kuantiti yang kecil untuk merawat penyakit tertentu. A berwarna herba tidak diubah dengan bahan kimia lain seperti pil mempunyai oleh itu ia adalah ubat yang tulen dari kilang sahaja. Ini bentuk perubatan disediakan untuk apa-apa penyakit dan sekali lagi telah wujud selama beribu-ribu tahun dalam satu bentuk atau yang lain.

Pengajaran Sejarah kecil untuk berfikir tentang adalah hakikat bahawa ubat-ubatan preskripsi hanya telah wujud kurang daripada 100 tahun. Apa yang kebanyakan orang tidak sedar ialah hakikat bahawa farmasi di awal tahun 1900-an itu sebenarnya penuh dengan herba, tinctures dan sebagainya. Dalam atau di sekitar syarikat farmaseutikal 50-an telah dibentuk yang mula mengubah ubat yang diletakkan di sini untuk kita gunakan. Hari ini kita melihat iklan di TV menggalakkan banyak ubat-ubatan dengan 10 saat menyebut dadah dan seluruh komersil menjelaskan kesan-kesan sampingan yang mungkin. Apa yang tidak kena dengan gambar ini?

Cerita saya adalah menarik untuk mengatakan sekurang-kurangnya. Pada usia 32 saya mempunyai serangan jantung. Ya, saya tahu ia adalah pada usia yang sangat muda, kolesterol saya adalah 46O dan saya memilih untuk makan apa sahaja yang saya inginkan. McDonalds adalah perhentian biasa bagi saya. Selepas serangan hati saya doktor meletakkan saya pada 5 preskripsi yang berbeza untuk mengubah tekanan darah saya, menurunkan kolesterol saya dan lain-lain .. Ia tidak lama sebelum saya mula berasa dahsyat, saya mendapat sekumpulan berat badan, Cuba untuk melakukan diet doktor ditetapkan dan mula mengalami kekejangan otot. Akhirnya selepas 2 tahun saya telah mendapat berat badan begitu banyak dan kekejangan otot dan mendapat buruk nyata. Saya memerlukan alternatif jadi saya mengambil keputusan untuk pulang ke bumi dan ikut latar belakang asli Amerika dan saya belajar tentang tumbuh-tumbuhan dan perubatan semula jadi. Saya juga berhenti mengambil ubat-ubatan preskripsi.

Dalam masa setahun saya mula kehilangan berat badan dan kejutan saya, saya mempunyai kolesterol saya diperiksa dan ia adalah kekalahan 105. saya masih makan daging pada setiap hari asas, ayam, daging lembu, dan daging babi. Apa yang saya tidak lakukan adalah makan makanan yang diproses. Sebaliknya saya pilih makanan dimasak di rumah dan yang paling penting saya mengambil herba saya. Saya minum teh herba dengan pudina dan hawthorn beri hampir setiap hari untuk kolesterol saya. Saya juga mengambil tinctures untuk menguatkan hati saya. Saya rasa jauh lebih baik hari ini dan mempunyai kehidupan yang sekali lagi,

Saya begitu yakin tetapi apa yang saya telah belajar mengenai herba yang saya memulakan syarikat herba saya sendiri membuat tinctures herba semula jadi dengan herba yang aku perolehi atau ditanam sendiri. Saya mendapat ilham supaya dari pengalaman saya sendiri untuk berkongsi dengan orang lain melalui tinctures herba saya yang membantu saya bahawa saya kini menjalankan berwarna untuk hampir mana-mana penyakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar