Herbology - Bagaimana saya Boleh Menjadi Herba yang?

Herbology - Bagaimana saya Boleh Menjadi Herba yang?

Herba A menggunakan pelbagai jenis tumbuhan untuk menggalakkan kesihatan dan penyembuhan. Artikel ini menerangkan sebahagian daripada apa yang anda akan mendapat manfaat daripada program herbology, dan apa yang anda mungkin mengalami sebagai herba profesional.
Apakah yang dimaksudkan dengan program latihan herbology?

Dalam program latihan untuk menjadi pakar herba, anda akan meneroka herba dan sifat-sifat mereka sebagaimana ia terpakai bagi kesihatan dan penyembuhan. Anda akan belajar untuk mengenali dan menggunakan pelbagai jenis tumbuhan dan herba yang terdiri daripada rumpai belakang rumah biasa untuk tumbuh-tumbuhan dan spesimen jarang dan eksotik dari seluruh dunia. Antara banyak kemahiran yang anda akan memperoleh adalah keupayaan untuk merumuskan ubat herba kompleks untuk gejala atau malady tertentu, untuk nada dan mengimbangi badan, dan untuk mencapai dan mengekalkan kesihatan. Anda akan belajar untuk menangani cabaran kronik dan sementara khusus untuk kesihatan pelanggan anda, dan meningkatkan dan mengoptimumkan fungsi badan.

Kursus dalam Program Latihan Herbology Boleh Termasuk:

Pengenalan kepada Perubatan Herba
Botany
Bahasa Plant
Pembuatan Ubat Herba
Sejarah dan Falsafah Perubatan Herba
Perubatan Herba untuk Bayi dan Kanak-kanak
Isu Terapeutik Kesihatan Wanita
Herbology dan Kehamilan

Kemahiran Diperoleh

Dalam program latihan herbology baik, anda akan belajar tentang asas perubatan herba dan sejarah, dan juga untuk mengenal pasti apa yang membuat kerja-kerja herba dan cara membuat persediaan herba. Anda akan mempelajari teknik-teknik untuk herba berkembang secara organik, mengumpul herba liar dengan kebimbangan terhadap alam sekitar dan kemampanan dalam fikiran, dan bagaimana untuk kering dan herba kedai dengan cara yang membuat mereka yang berguna selama mungkin.

Dalam beberapa program yang anda akan belajar membuat kosmetik herba, bagaimana untuk memasak menggunakan herba, bunga yang boleh dimakan, dan rumpai masakan. Juga, anda akan menjadi mahir dalam penciptaan ubat-ubat herba untuk kesihatan dan bagaimana untuk menjana ubat-ubat herba untuk wanita, bayi dan kanak-kanak, termasuk penyediaan ubat semula jadi untuk masalah yang sama seperti ruam lampin dan kolik. Kemahiran yang anda mendapatkan dalam program herbology yang baik akan diguna pakai di beberapa tetapan profesional. Beberapa kawasan di mana anda mungkin menggunakan kemahiran dan pengetahuan anda termasuk runcit kesihatan holistik atau pembuatan, penjagaan herba keluarga, dan pertanian herba.

Kerjaya Outlook dan Gaji Maklumat

Peluang kerjaya berkembang dengan penerimaan yang kian meningkat terhadap perubatan alternatif. Perubatan herba dan aromaterapi adalah bidang yang sering dikaitkan dengan kepakaran perubatan herba, tetapi dengan pemahaman yang kukuh herbology, anda boleh mencari kerja dalam pelbagai bidang, termasuk farmakologi, naturopati, perbidanan, dan pelbagai bidang pendidikan dan profesion perubatan. Kebanyakan herba yang memulakan perniagaan mereka sendiri berbuat demikian menjangkakan untuk mendapat kira-kira $ 50,000 setahun selepas perbelanjaan overhed.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar