Pantat - Rawatan Holistik Tiga Peringkat

Pantat - Rawatan Holistik Tiga Peringkat

Istilah perubatan bagi pantat adalah bentuk akut laryngotracheobronchitis. Apa yang bermuara pada yang singkat keadaan pernafasan hidup biasa, terutamanya kanak-kanak. Ini dicirikan oleh batuk salunan, serak dan stridor. Stridor bermakna bunyi yang keras yang dibuat oleh inspirasi udara.

Terdapat banyak ubat-ubatan homeopati yang akan membantu menyelesaikan gejala akut pantat. Tetapi ia banyak bergantung kepada di mana dalam kitaran keadaan ini adalah apabila anda memulakan rawatan homeopati.

Apabila ia adalah pada peringkat awal, anda mungkin tidak tahu apa yang sedang membangun. Dan itu tidak penting dalam rawatan homeopati. Label penyakit adalah tidak penting. Apa yang penting adalah tanda-tanda yang unik dan peribadi pesakit.

Jadi, jika anak anda tiba-tiba mula batuk, atau menjadi serak atau membangun stridor, maka tiba-tiba itu adalah gejala yang paling penting untuk kegunaan berfaedah Aconite ubat. Dengan tiba-tiba, saya maksudkan ia berkembang jam lebih, dan bukan satu perkembangan yang perlahan yang mungkin mengambil masa hari.

Walau bagaimanapun, jika ia telah dibangunkan masuk untuk batuk salunan, salah satu yang berbunyi seperti menyalak meterai, atau gergaji melalui kayu, maka anda memerlukan ubat Spongia itu. Sukar untuk menggambarkan bahawa batuk selain daripada huraian di atas dengan berkesan. Tetapi apabila anda mendengar ia, anda akan tahu apa yang saya maksudkan.

Jika pantat yang telah berkembang di luar peringkat itu, ubat-ubatan yang berbeza akan diperlukan. Ubat Hepar sulpuris mempunyai kepekaan yang hebat untuk kesakitan. Mereka mengadu tanpa henti. Mereka marah. Gejala boleh menjadi lebih teruk pada waktu malam. Mungkin akan ada banyak mukus hijau kuning atau kuning, biasanya digambarkan sebagai bernanah.

Ini adalah tanda-tanda penting bagi Hepar sulph memberi manfaat - sensitiviti yang hebat untuk kesakitan dan semakin buruk dengan sejuk, sama ada makanan sejuk, minuman sejuk, udara sejuk inspirasi, atau berada di luar dalam kesejukan.

Mukus mungkin mempunyai bau yang tidak menyenangkan mengenainya - seperti keju busuk. Jika anak anda boleh berkomunikasi dengan baik tentang gejala / beliau, mereka boleh menunjukkan bahawa rasa sakit di tekak mereka adalah seperti jahitan atau serpihan seperti.

Pantat mempunyai tiga peringkat, sejauh ubat-ubatan homeopati yang berbeza yang bersangkutan. Setiap peringkat mempunyai ciri-ciri yang berbeza, yang perlu untuk dipadankan dengan ubat yang paling sesuai untuk peringkat itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar