Rawatan Resdung Alternatif

Rawatan Resdung Alternatif

Resdung adalah radang sinus hidung. Terdapat sinus yang terletak di atas mata sinus frontal untuk kedua-dua belah hidung, di dalam tulang pipi sinus dgn rahang, di belakang jambatan hidung (sinus sphenoid); dan dalam hidung atas (sinus ethmoid). Sinus adalah poket udara dipenuhi dalam tengkorak yang bersambung ke hidung dan tekak dengan petikan yang direka untuk mengalirkan mukus. Sinus adalah barisan pertahanan pertama dalam melindungi paru-paru daripada jangkitan. Kebanyakan kes sinusitis menjejaskan frontal dan atau sinus dgn rahang atas, tetapi mana-mana atau semua sinus mungkin terlibat, dan setiap individu cenderung untuk mempunyai masalah dengan satu set tertentu sinus. Jika sinus terlalu kecil atau tidak dalam kedudukan untuk mengendalikan jumlah lendir dihasilkan, mereka boleh menjadi tersumbat. Tekanan dalam sinus bertambah, menyebabkan kesakitan. Sinus yang tersumbat untuk masa yang lama seolah-olah menjemput jangkitan.

Disyorkan herba untuk rawatan resdung alternatif

Clearlungs dari herba Ridgecrest mengandungi bahan-bahan herba Cina untuk memulihkan pernafasan percuma, meringankan pengumpulan mukus, dan meningkatkan pembaikan tisu. Echinacea meningkatkan sistem imun dan melawan jangkitan virus. Halia boleh dihancurkan dan digunakan sebagai tuam untuk dahi dan hidung untuk merangsang peredaran dan perparitan. Jintan manis, halba, Marshmallow, dan bantuan semanggi merah untuk melonggarkan kahak dan kesesakan jelas. Fenu-thyme daripada produk semulajadi cara melegakan hidung dan sinus kesesakan. Ambil 2 kapsul tiga kali sehari. P.S.I. dari Terra Maxa juga baik. Bayberry adalah decongestant dan astringen. Kompleks pertahanan cakar kucing dari sumber alam semulajadi mengandungi kombinasi herba yang direka untuk menguatkan badan dan membantu badan untuk menangani unsur-unsur luar. Amaran: Jangan gunakan cakar kucing semasa mengandung. Minyak oren pahit boleh digunakan untuk mengelap saluran hidung untuk melegakan tempatan.

Lebih cadangan untuk rawatan resdung alternatif

Jangan makan makanan tenusu, kecuali untuk produk memburuk rendah lemak seperti yogurt dan keju lembut. Produk tenusu meningkatkan pembentukan lendir. Menghapuskan gula daripada diet anda. Kurangkan pengambilan garam anda. Pergi pada cepat pembersihan. Minum banyak air suling dan sayur-sayuran dan jus buah-buahan segar. Juga mengambil banyak cecair panas seperti sup dan teh herba. Ini membantu mukus mengalir, melegakan kesesakan dan tekanan sinus. Menambah cili merah, bawang putih, halia, lobak pedas, dan bawang mentah untuk sup atau teh boleh membawa kelegaan lebih cepat. Makan diet yang terdiri daripada 75 peratus makanan mentah. Jika anda mengambil antibiotik untuk jangkitan sinus, pastikan anda menambah dan makanan tambahan acidophilus untuk program anda. Jangan mengambil acidophilus dan antibiotik pada masa yang sama.

Satu lagi rawatan alternatif yang penting dan berkuasa untuk resdung adalah "The Cure Dalam Satu Minit: Rahsia untuk penyembuhan Hampir Semua Penyakit" oleh Madison Cavanaugh. Penawar dalam masa satu minit membentangkan kesan terapi hanya bahan semulajadi yang bunga api atau memulakan pergerakan atom oksigen dari saluran darah ke membran sel pada tahap radikal daripada biasanya dicapai dengan cara lain.

Rawatan alternatif untuk resdung mewujudkan persekitaran oksigen yang hidup subur tidak ada virus, mikrob, atau bakteria berbahaya. Mereka hanya tidak boleh wujud dalam persekitaran yang oksigen. Dan ia juga membantu badan untuk menyembuhkan dan memulihkan dirinya hampir semua penyakit dan penyakit bermula dari sinusitis, selesema, selesema, selesema babi kepada kanser, aids, penyakit jantung, artritis, kencing manis dan asma dan lain-lain

Sejarah panjang rawatan terapeutik ini boleh mengesan kembali 170 tahun yang lalu apabila ia telah digunakan dengan berkesan untuk menghentikan pelbagai penyakit dari yang ringan seperti selesema dan selesema, resdung dan untuk orang-orang yang serius seperti aids, kanser, batuk kering, kolera dan malaria.

Pada 70 lalu untuk 80years, murah, selamat dan berkesan rawatan alternatif ini telah digunakan oleh kira-kira 15,000 doktor Eropah, doktor alternatif atas, naturopaths kepada lebih daripada 10 hingga 15 juta pesakit untuk meyakinkan dan berjaya merawat hampir setiap penyakit yang diketahui dan penyakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar