Reiki Healing

Reiki Healing

-Tiredness
-Lack Tenaga
-Stress
-Back Atau sakit leher
-Tekanan darah tinggi
-Depression
-Anxiety
Perasaan -Overall tidak selesa

Apa yang anda boleh lakukan Gejala anda
Kebanyakan kita mempunyai pada satu-satu masa atau yang lain mempunyai satu atau lebih daripada gejala di atas dan berharap dan mencari cara untuk merasa berbeza. Jika jawapan anda kepada mana-mana di atas adalah ya maka Reiki adalah teknik yang boleh memberi manfaat kepada anda dan gejala-gejala anda. Sebagai sihat bahagia dan adalah sesuatu yang kebanyakan orang berusaha untuk. Diet, senaman dan pemakanan sihat merawat badan. Terapi dan meditasi merawat fikiran. Merawat satu tanpa yang lain boleh menjadi tidak produktif dan tidak efektif. Kuasa tenaga penyembuhan ini telah lama menjadi misteri kepada manusia. Kuasa Reiki walaupun tidak difahami sepenuhnya hanya mengambil sumber-sumber yang alam semesta telah diberikan kepada kami dan saluran mereka menjadi tenaga yang telah penyembuhan kuasa untuk beribu-ribu tahun.

Bagaimana Reiki Kerja Raya
Reiki berfungsi apabila melalui sentuhan tenaga tangan disalurkan dari seorang ke seorang yang lain. Seorang pengamal terlatih bergerak tenaga melalui tangan mereka ke penerima. Kuasa penyembuhan adalah niat untuk penerima. Aliran tenaga dikatakan berfungsi apabila kedua-dua pengamal dan penerima berfikiran terbuka kepada kuasa dan faedah-faedahnya. Penerima daripada tenaga yang telah menjadi terbuka kepada potensinya untuk penyembuhan dan kesejahteraan. Pengamal walaupun dilatih bukan bomoh itu. Proses penyembuhan adalah campuran kedua-dua tenaga bekerja bersama-sama untuk mencipta penyembuhan melalui tenaga semula jadi. Prinsip-prinsip Reiki adalah mudah lagi berkesan dan bekerja untuk membimbing amalan ini.

Prinsip-prinsip Reiki
-Hanya Untuk hari ini, jangan bimbang
-Hanya Untuk hari ini, tidak marah
-Honor Ibu bapa, guru-guru dan orang tua.
-Respect Keesaan semua kehidupan.
Terima kasih -Show
-Make Tamu anda jujur.

Mencubanya
Idea Reiki adalah bahawa ia adalah cara yang mudah semulajadi yang berkesan untuk merawat minda dan badan sebagai satu. Penyembuhan Reiki adalah terapi semula jadi yang mengimbangi kesihatan badan dan minda. Reiki tidak mempunyai kontra dengan apa-apa rawatan tetapi sebaliknya ia menyokong semua rawatan lain dan berfungsi untuk menggalakkan kesihatan yang baik dan kesejahteraan dengan mengikuti satu set yang berbeza daripada prinsip-prinsip yang menggalakkan kebahagiaan kesihatan semulajadi dan kesejahteraan. Manfaat penyembuhan Reiki boleh menjadi yang luar biasa dan risiko adalah tiada. Reiki telah jawapan kepada banyak gejala yang tidak boleh diselesaikan melalui amalan tradisional. Mereka yang mempunyai pengalaman Reiki sebagai pemberi atau penerima tenaga mempunyai kesan yang berpanjangan daripada kuasa penyembuhan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar