Pemulihan Semulajadi Untuk UTI - Rahsia Alternatif untuk Penyembuhan Jangkitan Pundi Kencing

Pemulihan Semulajadi Untuk UTI - Rahsia Alternatif untuk Penyembuhan Jangkitan Pundi Kencing

Adakah anda tahu semua ubat semula jadi untuk UTI? Kebanyakan orang tidak mempunyai petunjuk apa rawatan alternatif terdapat untuk jangkitan ini biasa. Malangnya, doktor mahu menyimpan ubat semula jadi daripada masa depan anda.

Doktor dan syarikat-syarikat farmaseutikal lebih suka anda menghabiskan beratus-ratus dolar lebih antibiotik dan lebih banyak lawatan doktor. Tetapi lebih masuk akal, antibiotik tidak sering bekerja (jangka panjang) selama kira-kira 25% daripada pesakit.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari tentang beberapa rahsia alternatif untuk menyembuhkan jangkitan pundi kencing.

5 Pemulihan semula jadi untuk Jangkitan Saluran Kencing

Mulakan rawatan dengan air minum! Air akan memulakan proses curahan bakteria yang menyebabkan kesakitan anda. Susulan air dengan minum satu cawan teh daun melukakan hati sehingga 6 kali sehari. Oleh kerana melukakan hati adalah anti-radang ia boleh membantu mengurangkan rasa sakit, bengkak dan gejala-gejala yang mengiringi jangkitan.

Anda juga boleh menambah herba uva ursi yang merupakan antiseptik yang mempunyai sifat diuretik yang membantu melegakan kesakitan dan juga meningkatkan kesihatan pundi kencing dan saluran. Anda perlu mengambil 500 mg kapsul dua kali sehari untuk melihat kesan serta-merta.

Kerana meningkatkan imuniti anda adalah amat penting untuk melawan jangkitan. Anda perlu mengambil sekurang-kurangnya 2000 mg vitamin C setiap hari. Anda juga perlu mengambil lozenges zink setiap hari untuk membantu tubuh menyerap vitamin C. Zink adalah hanya pada kritikal kerana vitamin dan anda perlu mengambil satu permen 3 kali setiap hari.

Anda juga perlu mengambil ubat hairanlah herba yang Echinacea. Echinacea adalah kaedah perubatan herba yang sangat biasa yang telah digunakan untuk merawat segala-galanya dari sejuk kepada jangkitan pundi kencing. Telah diketahui bahawa Echinacea membantu perjuangan jangkitan serta meningkatkan imuniti badan. Anda juga boleh mengambil sebagai teh.

Akhir sekali, anda juga perlu menggabungkan diet serat yang tinggi yang sihat dengan ubat-ubatan ini terbukti. Makanan yang meningkatkan curahan badan serta memulihkan pH yang sihat adalah sangat berfaedah. Terdapat makanan tertentu untuk dimakan tetapi di sini adalah senarai yang cukup baik daripada makanan yang anda perlu termasuk: bayam, kentang, timun, bawang, brokoli, kacang hijau, avokado, anggur, pear dan epal.

Adakah Terdapat Lebih Boleh Anda Lakukan?

Jangan menganggap bahawa jangkitan anda hanya akan hilang! Proaktif dan memulakan rawatan rumah anda sekarang! Doktor akan terus mengambil wang anda sambil terus menetapkan antibiotik yang tidak bekerja. Malah, antibiotik membunuh bakteria 'baik' yang bertanggungjawab saluran kencing yang sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar